יום שבת, 11 באוגוסט 2012

פוסט כפול: יום הולדת 3 חודשים לאתר, ו-12 מנויים!

 


היי לכולכם הגולשים! ב-15.8 אנחנו חוגגים 3 חודשים, אבל אני אהיה בחו"ל ממחר,
אז החגיגה היא היום. הכנתי פוסט מאוד מושקע, שכן, רובו למנויים בלבד.
אז מנויים? תחגגו! יש לנו פרק גוד לאק צ'ארלי מהבקשות, פרק ראשון בסדרה
החדשה של ערוץ דיסני אוסטין ואלי, פרק של החרשנים שזאנדיה [רוקי משייק] מתארחת בו,
פרק מהעונה השנייה של האהב מונטנה, והסרט התאהבתי בכוכב בהעלאה מחודשת ע"י.
אז... שנתחיל?

 
הורדה: קיימת תקלה בהורדה. עמכם הסליחה.

  
[סיסמאת ההורדה והצפייה הישירה נשלחו במייל]

 
 
[סיסמאת ההורדה והצפייה הישירה נשלחו במייל]


 

[סיסמאת ההורדה והצפייה הישירה נשלחו במייל]
 
 

"double take"
אוסטין & אלי
 
מקווה שתהנו!

20 תגובות:

  1. הייי אביב
    תודה רבה על הכל!!!
    יש מצב שתעלי את הפרק של המכשפים ושלושת הסרטים ללא תרגום של דיסני מהפוסט חזרה דרך שרת אחר לפני שאת טסה?
    לכמה זמן את טסה? תהני!!!!!
    :)

    השבמחק
  2. אני אשמח אם תעלי את הפרקים לא רק למישתמשים המנויים......חבל .....כי אני בטוחה שעוד הרבה אנשים רוצים להנות ממה שאת עושה וזה לא אפשרי
    תודה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל אז לא יהיה טעם להיות מנוי... מי שרוצה להנות ממה שהמנויים יכול להירשם. אני בכל זאת שמה גם כמה דברים לא למנויים. היום רב הפוסט היה רובו למנויים כי הפוסט היה די לכבוד זה שיש כבר 12. בפוסטים הבאים כנראה תמיד יהיה משהו אחד או שניים למנויים.

      מחק
    2. מנויים זה עם כסף ???

      מחק
    3. לא... פשוט תשלחי לי מייל, ואני מוסיפה אותך לרשימה.

      מחק
    4. אני נרשמתי
      אבל יש בעיה אחת לא קיבלתי את הסיסמא של ההורדה באימייל

      מחק
  3. אני מנויה לאתר ולא שלחת לי מייל. את יכולה בבקשה לשלוח לי?
    זה המייל שלי: yaelbar01@gmail.com

    השבמחק
  4. היי אביב לכמה זמן לא תוכלי להעלות דברים חדשים או בקשות?

    השבמחק
  5. היי אביב מה ניש???
    אם את רואה את ההודעות בבקשה תגיבי כדי שנדע שראית.....
    תודה רבה רבה!!!
    :)

    השבמחק
  6. היי כולם,מה קורה?
    המשך חופש מעולה..
    פתחתי אתר בטוול...כנסו ותגיבו:)
    http://www.2all.co.il/web/Sites8/starotm/DEFAULT.asp
    ללוש3>3>3>

    השבמחק
    תשובות
    1. הייי ללוש
      האתר שלך נחמד מאד כדי שהוא מעולה את צריכה לסדר אותו קצת הוא קצת מבולגן וגם להוסיף לו עוד עיצובים
      בינתיים די נהנתי
      תמשיכי להעלות דברים יפים וגם את הסדרה יומני החופש הגדול
      תודה <3

      מחק
  7. תודה רבה...אני רק היתחלתי ליפני כמה ימים אז האתר עדיין לא ממש מסודר....אבל אני אסדר ואוסיף עוד פרקים....אני מעדכנת כל יום:פינות חדשות...וניראלי שאפילו אני יעלה היום עוד פרק של יומני החופש הגדול.
    לכל בקשה אפשר ליפנות בפורום:)

    השבמחק
  8. הייי את יכולה להעלות את הפרק של 1D מתורגם... תודה על הפרקים החדשים :)
    וזה בערך עונה 6 פרק 2 נראלי תודה :) :) :)

    השבמחק
  9. כאילו יש לי תרגום לזה את יכולה רק לקודד ולעלות כי אנלא יודעת אז איך את רוצה שאני ישלח לך תתרגום?

    השבמחק
    תשובות
    1. אוקיי, שלחי את התרגום :) את האימייל שלי יש לך. אני אעלה את זה בפוסט הבא, אוקיי? שלחי כמה שיותר מהר.

      מחק
  10. היי אביב!
    יש לי בקשה בשבילך (של דברים להעלות לאתר)- עוד סרטים!!! לא ממש משנה איזה, אבל אני אשמח...
    יש אתר של סרטים שנקרא moviex-il.com אם את רוצה רעיונות...
    תודה רבה!!!!!!

    השבמחק
  11. היי אביב (שוב)...
    את יכולה להעלות בבקשה את Snow Show של Good Luck Charlie (אני לא יודעת אם זה ספיישל או סתם פרק)? תודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגבי הסרטים, אני לא יודעת.. תהיי קצת יותר ממוקדת :)
      לגבי הפרק, קוראים לו sun show, וכן, זה פרק כפול. אני יכולה להעלות אותו מתישהו :)

      מחק
  12. אוף אני מנויה ואל קיבלתי סיסמא!
    את שלחת לי?

    השבמחק
  13. היי לכולם,מישהי שפה מנויה וקיבלה את הסיסמה יכולה לשלוח לי את זה במייל בבקשה,כי אני מנויה אבל לא שלחו לי את הסיסמה בדואר והמנהלות כבר לא מפעילות את האתר ולא שולחות לי את הסיסמה לא מגיבות ולא כלום :( ,אז בבקשה אם למישהי יש והיא מוכנה למסור לי אותו אני יודה לה מאוד,שני

    השבמחק